3 layouty różnych stron DHL Parcel na ekranie monitora, tablecie i smartfonie.

Projekt: strona nadania paczki

Klient: DHL
Agencja: Uxeria
Zakres: ui design
Rok: 2016
DHL jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie, a w Polsce ma silną pozycję na rynku e-commerce, oferując szeroki zakres usług dostawczych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W ramach projektu dla DHL, moja rola obejmowała zaprojektowanie interfejsu użytkownika, który wspierałby optymalizację procesu nadania paczki. Efektem było stworzenie prostego i przejrzystego interfejsu, który umożliwia szybkie przejście całego procesu w 3 prostych krokach, jednocześnie oferując łatwy dostęp do dodatkowych opcji i usług. Projekt powstał zgodnie z brand manualem klienta, a jego częścią było stworzenie style guide’a z komponentami do dalszego rozwoju platformy.
Efektem prac był wzrost konwersji na stronie o 70%
Layout w wersji desktop przedstawiający one page’a z procesem nadawania paczki
5 layoutów w wersji desktop prezentujących kolejne kroki nadania paczki
3 layouty w wersji desktop przedstawiające różne podstrony DHL Parcel
Strona „Pytania i odpowiedzi” w wersji RWD, prezentująca layout w 4 popularnych rozdzielczościach
Kolaż 7 ekranów w wersji mobile związanych z wyszukiwaniem lokalizacji punktów odbioru paczek
Nawiążmy współpracę!
Jeśli planujesz projekt i szukasz partnera do jego realizacji, chętnie porozmawiam – napisz do mnie!